17/9-14

Hej alla!
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!
Det har iaf jag! 
Tycker ni att rätt parti vann valet i helgen?
 
Läs hela detta under.. En hyllning till min brors fru! :)
Juste i Söndags kväll fick jag veta att min mamma ska bli kattägare om ett par veckor eller ah jag och mamma ska dela!
Det var en dag min brors fru var ute med deras hund och hitta några kattungar i skogen flera var döda och denna lille vi ska få var undernärd och hade både löss och lopper och massa fästingar så min brors fru tog hem katten och tog den till veterinären alltså räddade livet på den lille katten.. Den är bara 6 veckor gammal.. Men tyvärr kan dom inte ha den kvar eftersom de redan har en katt och hund så deras barn hade som krav att katten skulle komma till någon som dom känner så barnen får komma och hälsa på. 
Så var mamma och pappa hos dom i söndags och så klart blev mamma helt kär i kattungen så ringde min storebror upp pappa på kvällen och sa att vi får ta över den.
Men vi ska vänta i 2 veckor ungefär då vi har mycket att stå i nu..
Men här kommer en bild på denna lilla fina älskade söta kattunge. En liten flicka är de.
Jag måste säga att min storebrors fru är en otroligt fin människa som räddade livet på denna söta!
 
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Jag såg på den, jobbade ju natt söndag till måndag ;)
Såååååååååååå söööööööööööööt kaaaattttt :D
Vems? Vad heter den? Vilka ögon?))
Gosig?
Hoppas allt är bra? =)
Hur mår du annars?
Jag ser på nät tv du?
kram

2014-09-17 @ 13:09:20
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Clin

naww så söt =)
Hoppas din dag har varit bra.

2014-09-17 @ 22:30:29
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad fint att hon räddade den, det hade jag också gjort i hennes situation. Men hur kan man slänga ut kattungar sådär:( Vidrigt.

2014-09-18 @ 13:54:22
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0