3/7-14

Hej alla!
Hur är det med er ?
Med mig är det okej efter omständigheterna, har antagligen fått en spricka i vänsterknä. Inte säkert men har sjukt ont så va och röntga mig i dag får väl svar i morgon.. 
Går på smärtstillande för att kunna ens gå.. 
Hunden börjar må lite bättre, men han har ont och går på smärtstillande han med. Men han ser piggare ut. 
Usch vilken vecka detta har varit. 
Har grymma skuldkänslor vill jag lova även fast jag vet att de inte var mitt fel hade älsklingen i koppel men ändå.. :'(
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Men du har varit och pratat med läkare?=))
Jag mår bra, trött och stel, jobbar så mycket..
vad gör dudå?
är du uppe och går om dagarna?:)

kram

2014-07-03 @ 22:49:00
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är verkligen inte ditt fel, det är den andra personen som borde skämmas. Varför var hunden ens lös? Eller hade den kopplet hängande efter sig så att ägaren tappat hunden?

2014-07-03 @ 23:50:06
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0