Saknat

Hej alla, som ni vet jobbade jag på solvalla travskola, men jag slutade av många olika själ, men jag trivdes jätte bra så kommer absolut att rekomendera de stället om någon skulle fråga.  Men nu har min då varande chef hjälpt mig så jag fått jobb på ett annat ställe. Det är jag jätte tacksam för.  Så jag slipper gå hemma nu igen och bara söka massa jobb. Jag åker då och då till Solvalla och hälsar på eftersom jag har min andelshäst där. 
De bästa med detta nya jobb är att en av ponnysarna på Solvalla travskola kommer till oss i sommar på nya stället plus att jag har en ponny på nya stället som var på solvalla när jag jobbade där. 
Älskade Fina Gutrixia som jag saknat så mkt har jag nu igen! :D  
Gutrixia på första bilden Gibbe på andra bilden som jag red första dagen! :D suuuuper mysigt! :D 
hoppas ni får en super bra påsk nu älskade läsare. 
Glad påsk! :D
 

Kommentarer
Postat av: danten89

Så fina dem är :)
Hästarna :)
Jaså? Hur ska du spendera dina lediga dagar? :)
Göra i påsk då?
Få påskägg?:)
Jag ska strax till jobbet ;D
Yeah. Glad påsk på dig vännen :)
kram

2014-04-17 @ 15:11:38
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0