11/04-14

Hej alla!
Idag är det så att jag och min pojkvän har  vart tillsammans i 3 år och 1 månad. :D Älskar honom så mkt!

Idag ska jag inte göra så mkt, ska till Solvalla med pappa och titta på tävlingarna, sen ska jag hem och titta på Lets Dance med killen..
Jag mår inte så bra i dag, känns som allt kaosar, rädd att inte få nya jobbet som jag skulle börja på, på måndag. Men vi får hoppas på de bästa...
 
Jag får starkare planer nu på att vara med min syster och starta hunddagis faktiskt. 
Ha en super bra dag. kram

Kommentarer
Postat av: danten89

Kul med hunddagis =)
Satsa? ;)

Jaså? Kan man det? :^^

Jag slappar efter att ha varit i stan

Vad är kaos? :(
Kraaaam!

2014-04-11 @ 13:34:32
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0