Välkommen till min nyastartade blogg

Hej alla!
Nu är det så att jag börjar blogga här igen, jag hade nattstad nu ett tag, bloggade på blogg.se för länge sen, men nu tänkte jag ge det en chans igen, så får vi väl se om jag kommer börja blogga lika mycket som jag gjorde förut eller om det bara blir ibland!
Jag lever med ADHD och Asperger symdrom, så livet är inte alltid så lätt som man vill att det ska vara! 
Vad vill ni att jag ska blogga om?
Jag har instagram där jag lägger upp bilder dagligen, BeaHedvind heter jag där, följ gärna mig där! :)
Många kramar!

 

Kommentarer
Postat av: danten89

Blev jättebra min vän =)
Nöjd=)?Kram

2012-09-27 @ 20:57:49
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0