Älskade hund.

Tankarna bara snurrar, jag behöver all hjälp jag kan få så polisen får fast idioten och hunden... Var ni i Solna Centrum måndag 29/6-2014 runt 13.10-13.30 såg ni vem hunden var Som attackerade oss (mig och Poppe) vet ni var han finns ägaren ring då polisen 114 14.
Det var en ljus med ljusbruna fläckar över nacken/huvudet pitbull/anstaff/blandning med Boxer.. Skulle jag tro, större än Poppe som är en rhodesian ridgeback hane..
Sådant får inte hända!!
Hjälp polisen och oss andra att hitta idioten..

 

Det hela började med att vi gick av tunnelbanan, kommer upp i solna centrum så ser jag att en hund kommer lös i fullfart hinner inte göra något innan den attackerar mig som tur är så har jag min killes hund med, som försvarar mig så jag fick inga bitmärken bara ont i knäna samt huvudet. Men vovven gick de värre med.. Hans öra delades i två delar.. Men hoppas nu att de läker i hop fint.. 

Så jag mår inte så speciellt bra av detta.. Bild precis efter operation då har de lagat örat, men de är ju synligt att de är skadat.. :( (de hängade örat.. :(

Mvh Beatrice 

 

Kommentarer
Postat av: danten89

Usch och fy.. :(
En hundägare ska ha sin hund i koppel?
:(
Fy fan.. läskigt.
Mår du bra efter allt?

kraaam vännen

2014-07-01 @ 17:42:27
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Clin

Nä men usch!!
Det ska absolut inte få hända!!
Förstår hur du känner dig :( Skickar en massa kramar till dig <3

2014-07-01 @ 18:46:06
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej, fy vad hemskt. Skönt att du klarade dig utan skador, men stackars hunden:(

2014-07-02 @ 16:17:27
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0