Rosersberg 29/5-14

Heej alla! 
Förlåt för att jag inte vart inne på flera dagar, jag lovar att försöka bättra mig, men känner inge behov av att blogga när inget nytt har hänt när de bara är vanliga arbetsdagar.
Men i dag har jag vart med en kompis när hon skulle rida sin medryttarhäst, men jag fick även rida en häst. Riktigt mysigt var de.
Vi red ut en sväng först men då gick de sådär hästen va lite väl pigg och jag har aldrig galopperat på Travhästar. Så de va lite va ska man säga obehagligt fast ändå super mysigt. Så vi red tillbaka och red på ridbanan då gick de hur bra som helst. Hon gick verkligen i dressyrform och travare brukar inte va så duktiga på att gå i form de vill bara springa på och gå hur fort som helst. 
Men här kommer en bild från i dag. 
 
Vad gör ni då? kram
 
Chaina en travare som verkligen var super mysig! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild :D

2014-05-29 @ 21:00:44
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: danten89

Jo allt bra =)
Med dig?
Bokat biobiljetter, själv?=)
Händer i helgen? =D
kraaam

2014-05-29 @ 22:22:38
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vilken sötis:)

2014-05-30 @ 09:49:12
URL: http://sessie.se
Postat av: Anna

Hej! Jag har en fråga som du kanske kan svara på i ett inlägg. Du börjar ju ändå bli ganska "gammal", hur ser du på framtiden? Ska du plugga eller vad ser du dig själv göra när du är i medelåldern?
Hejdå :=)

2014-05-31 @ 07:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0