3/4-14

Hej!
Jag har inte mått så bra de senaste dagarna av privata själ. 
Men nu håller jag på och byta jobb och hoppas bara på att allt ska bli bättre..
Det som är jobbigt med att byta jobb är att jag inte får träffa Fontana varje dag. Men kommer få rida dagligen på nya jobbet så de är ju något jag vill. 
Men i morgon ska jag till Solvalla och hälsa på älskade Fontana och käka lunch med en vän på Solvalla sen ska jag titta på tävlingarna det är 3 hästar från Solvalla Travskola som startar. 
Mellby Sensation, Luckyline Brownie och Knockout Töll, jag hoppas att de går bra för alla tre. 
Ha en super bra kväll och helg! :) kram
 
 Fontana Boko, jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah
:)
Så kul.
Skönt med eget?
Jag letar lägenhet men det är så svårt att få.. :P
Hur gjorde du? :)

Jag ser på tvn och mumsar lite :D
Dricker kaffe med, dricker du kaffe? ^^
Kram

2014-04-03 @ 20:55:24
URL: http://animalcity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0